شهردار مشهد: حضور بیش از ۸۵۰۰ ورزشکار در سومین دوره مسابقات جام رمضان بی‌نظیر بود پیکان هم برای استقلال دردسرساز می شود سمیعی در استقلال فقط امضا می کند! چرا ترابی به ترکتور نمی رود؟ ارونوف قصد جدایی از پرسپولیس دارد استقلال به دنبال شکار نقل و انتقالاتی پرسپولیس| آلوز به کجا می‌رود؟ احتمال محرومیت ۴ بازیکن استقلال در بازی با فولاد هشدار برای بازیکنان استقلال| چهار بازیکن در محرومیت ترکیب احتمالی استقلال برابر فولاد در هفته بیست و هفتم | نسخه نکو برای بازگشت به صدر پخش زنده بازی منچستریونایتد و آرسنال در لیگ انگلیس (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین استقلال و پرسپولیس در بین تیم‌های برتر آسیا + جدول کوپال ناظمی: پول اسپانسر‌ها خرج داوران نمی‌شود جانواریو: با قهرمانی استقلال خوشحال می‌شوم برد پرگل پرسپولیس مقابل تیم ملی جوانان تاریخ و ساعت بازی استقلال و فولاد در لیگ برتر | جنگ صدر و قعر موج دستگیری‌ها در فوتبال | ازفعالان رسانه‌ای تا مدیران فوتبالی آلوز در تیررس پرسپولیس اورونوف از ایران رفت! متهمان پرونده فساد در فوتبال ایران به دادگاه رفتند جهانبخش: دوست دارم در یکی از لیگ‌های خوب اروپا بازی کنم
سرخط خبرها

استقلال در مسجدسلیمان به‌دنبال نفت | جدال با غول‌کش لیگ

  • کد خبر: ۵۷۱۴۶
  • ۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۷
استقلال در مسجدسلیمان به‌دنبال نفت | جدال با غول‌کش لیگ
در آغاز هفته سیزدهم لیگ برتر استقلال در دیداری سخت مهمان نفت مسجدسلیمان است، دیداری که در شرایط عادی هم سخت محسوب می‌شود چه برسد به اینکه دیاباته و مرادمند را هم به‌دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشید.
احسان سرفرازی/شهرآرانیوز، سوت شروع هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، عصر فردا با برگزاری ۳ مسابقه به‌صورت هم‌زمان زده خواهد شد. استقلال که هفته گذشته یک شکست بدموقع را مقابل سایپا متحمل شده است، باید در شهر اولین‌ها به مصاف نفت مسجدسلیمان برود. در دیگر بازی فردا، نارنجی‌پوشان سایپا برای فاصله‌گرفتن از نیمه پایین جدول، باید در خانه از گل‌گهر پذیرایی کنند.
 
۲ تیمی که هفته متفاوتی را پشت سر گذاشتند. سایپایی‌ها استقلال مدعی را در ورزشگاه آزادی شکست دادند و گل‌گهری‌ها در یک بازی پرحاشیه در خانه به تراکتور بازی را واگذار کردند. ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر هم میزبان سومین بازی این روز خواهد بود. جایی که ۲ تیم بحران‌زده نساجی و ذوب‌آهن در وضعیتی مشابه باید رودرروی هم قرار بگیرند. همسایه‌های رده ۱۴ و ۱۵ جدول بی‌شک فردا یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته سیزدهم را برگزار خواهند کرد. جدالی برای فرار از منطقه سقوط و رسیدن به نقطه آرام‌تر جدول.

سه‌امتیاز؛ واجب‌تر از نان شب

آبی‌های پایتخت هفته دوازدهم را با صدرنشینی به پایان بردند. استقلالی‌ها که شکست ناامیدکننده‌ای برابر سایپا متحمل شدند، فردا برای به‌دست‌آوردن سه‌امتیاز این بازی، بی‌گمان به آب و آتش خواهند زد. تیم فکری تا اینجای کار ۱۶ گل به ثمر رسانده است تا عنوان دومین خط حمله زهردار لیگ را به خودش اختصاص دهد. شیخ دیاباته، مهدی قائدی و ارسلان مطهری حالا به کابوس همه خطوط دفاعی لیگ تبدیل شده‌اند.
 
البته بسیاری معتقدند حضور هم‌زمان این ۳ بازیکن باعث فاصله‌افتادن بین خط دفاع و خط حمله آبی‌پوشان می‌شود. روی کاغذ هم حضور قائدی در پست هافبک پشت مهاجم همراه با داریوش شجاعیان، کمی از توان تهاجمی او خواهد کاست و مطهری و دیاباته هم به‌عنوان ۲ مهاجم بلندقامت و تنومند، نخواهند توانست یک زوج مناسب را تشکیل دهند. تیم میزبان، اما تا پایان هفته دوازدهم، یکی از خطوط دفاعی مطمئن لیگ را به خود اختصاص داده بود.
 
جدال فردای ۲ تیم به‌طور قطع یکی از جذاب‌ترین بازی‌های این هفته خواهد بود. سه‌امتیاز این مسابقه برای یک تیم حکم بقا در صدر را خواهد داشت و برای تیم دیگر، عاملی است برای روشن‌ماندن کورسوی حضور در جمع مدعیان. طبق برنامه‌ریزی، آبی‌پوشان عصر دیروز بعد از برگزاری تمرین راهی اهواز و سپس با اتوبوس راهی مسجدسلیمان شدند. به این ترتیب، آبی‌پوشان آخرین تمرینشان را در مسجدسلیمان در روز پنجشنبه برگزار خواهند کرد. این تصمیم برای جلوگیری از خستگی بازیکنان در سفر با هواپیما و سپس مسیر دوساعته از اهواز تا مسجدسلیمان در نظر گرفته شده است.

غیبت مرادمند و وضعیت نامعلوم دیاباته

محمود فکری، سرمربی آبی‌پوشان، برای این دیدار با مشکلاتی مواجه شده است. در تمرین دیروز آبی پوشان حسین مرادمند بعد از آنکه در محل تمین این تیم حاضر شد، بنا به دستور کادر پزشکی از تمرینات گروهی منع شد تا حضور او در بازی فردا تقریبا منتفی شود مهاجم تنومند و گل زن استقلال هم دیروز در حین تمرین دچار مصدومیت شد تا حضور او در بازی فردا در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد. احمد موسوی که در شهرآورد نودوچهارم دچار مصدومیت شده بود، این روز‌ها در تمرین حضور دارد و می‌تواند آبی‌ها را مقابل نفت همراهی کند. همچنین متین کریم‌زاده و سبحان خاقانی که دچار مصدومیت بودند، به احتمال فراوان آبی‌پوشان را در مسجدسلیمان همراهی خواهند کرد.

قائدی، متخصص گل‌زنی به نفت مسجدسلیمان

مهدی قائدی، مهاجم ریزنقش و تکنیکی استقلال که از ایرانجوان بوشهر به این تیم پیوسته است و همچنان خودش را به‌عنوان جوان اول و پدیده لیگ برتر معرفی می‌کند، در مدتی که به استقلال آمده، بیشترین گل زده به تیم نفت مسجدسلیمان را به خودش اختصاص داده است. قائدی در دیدار رفت لیگ برتر هجدهم، در دیداری که با نتیجه ۲ بر یک به سود استقلال به پایان رسید، گل دوم را زد. او در دیدار‌های رفت‌وبرگشت لیگ نوزدهم نیز ابتدا گل تساوی‌بخش در مسجدسلیمان و سپس گل برتری استقلال در دیدار برگشت در تهران را به ثمر رساند تا با ۳گل زده، بهترین گل‌زن همه ادوار استقلال به نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر باشد.

نفت، غول‌کش لیگ بیستم

نفتی‌های مسجدسلیمانی تا اینجای کار ۴ برد به دست آورده‌اند. شهرخودرو، ماشین‌سازی، فولاد و سپاهان حریفانی بودند که بازی را به نفت واگذار کردند. البته پرسپولیس و تراکتور هم مقابل این تیم به تساوی رسیده‌اند تا آمار نشان دهد مسجدسلیمان امسال جهنم تیم‌های مدعی بوده است و به نظر می‌رسد استقلال برای سنت‌شکنی بزرگان، کار سختی در این بازی خواهد داشت. پیروزی نفتی‌ها در این بازی می‌تواند شاگردان حسینی را به‌طور موقت تا رده چهارم جدول بالا بکشد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->